Saab Onderdelen
- Currently Shopping by:
- Dit artikel verwijderen Model: Saab 9-3 V1
- Dit artikel verwijderen Transmissie: Automaat en Handgeschakeld
- Dit artikel verwijderen Motortype: B234
- Alles wissen
- Winkelen
- Prijs
-
- € 0,00 - € 99,99 (301)
- € 100,00 - € 199,99 (34)
- € 200,00 - € 299,99 (8)
- € 300,00 - € 399,99 (4)
- € 400,00 - € 499,99 (2)
- € 500,00 - € 599,99 (1)
- € 600,00 - € 699,99 (1)
- € 700,00 and above (2)
- Bouwjaar
-
- 1975 (23)
- 1976 (24)
- 1977 (25)
- 1978 (25)
- 1979 (33)
- 1980 (33)
- 1981 (43)
- 1982 (45)
- 1983 (45)
- 1984 (50)
- 1985 (68)
- 1986 (73)
- 1987 (75)
- 1988 (78)
- 1989 (81)
- 1990 (90)
- 1991 (95)
- 1992 (97)
- 1993 (101)
- 1994 (267)
- 1995 (269)
- 1996 (271)
- 1997 (279)
- 1998 (344)
- 1999 (344)
- 2000 (348)
- 2001 (313)
- 2002 (313)
- 2003 (240)
- 2004 (147)
- 2005 (146)
- 2006 (140)
- 2007 (140)
- 2008 (140)
- 2009 (140)
- 2010 (138)
- 2011 (29)
- 2012 (28)
- 2013 (16)
- Brandstof
-
- Benzine (168)
- Benzine en Diesel (185)
- Carrosserie
-
- Saab 99 Sedan 5 Deurs (42)
- Saab 99 Sedan 2 Deurs (40)
- Saab 99 Combi Coupe 5 Deurs (40)
- Saab 99 Combi Coupe 3 Deurs (40)
- Saab 900 Cabrio (271)
- Saab 900 5 Deurs (273)
- Saab 900 3 Deurs (272)
- Saab 9000 CS (122)
- Saab 9000 CC (113)
- Saab 9000 CD (119)
- Saab 9-3v1 Cabrio (338)
- Saab 9-3v1 5 Deurs (328)
- Saab 9-3v1 3 Deurs (330)
- Saab 9-5 Sedan (173)
- Saab 9-5 Estate (173)
- Saab 9-3v2 Cabrio (38)
- Saab 9-3v2 Estate (38)
- Saab 9-3v2 Sedan (38)
- motoruitvoering
-
- 1.8 i (31)
- 1.8 T (31)
- 1.9 diesel 120 pk (29)
- 1.9 diesel 150 pk (52)
- 1,9 diesel 185 pk (28)
- 2.0 T (272)
- 2.2 diesel 115 pk (153)
- 2.2 diesel 125 pk (156)
- 2.3 T (257)
- 2.5 benzine (134)
- V 6 benzine (154)
- V 6 Diesel (52)
- 3.0 benzine (92)
-
Nw. Saab 9-3V1, 900 New Generation en 9-5 krukaspoelie, motor T5 en T7, bj. '94-'10, art. nr. 91999928, 9144833, 30585298, 9144874, 30551867
Excl. BTW: € 171,15 Incl. BTW: € 207,09Niet in voorraad
Nw. org. krukaspoelie (art. nr. 9144874, 30551867) met trillingsdemper (art. nr. 9199928, 9144833, 30585298). Te gebruiken voor Saab 9-3V1, Saab 900 New Generation en Saab 9-5 met motortypes B204, B234, B205, B235 met T5- en T7-motor. Pr. ex. taks. Meer info -
Turbo TD04HL-15T Shortnose Origineel Saab 9-5 Aero 260PK 2006-2010, ond.nr. 55564966, 55560601, 55561884
Excl. BTW: € 650,00 Incl. BTW: € 786,50Niet in voorraad
Originele TD04HL-15T short nose turbor, welke origineel is geleverd op Saab 9-5 Aero van bouwjaren 2006 tot en met 2010 (met 260PK). Samen met 'king cobra' inlaatsnorkel ook te gebruiken als turbo upgrade voor de 9-3v1 en andere 9-5 uitvoeringen, wanneer meer vermogen dan de standaard turbo kan leveren gewenst is. Samen met de juiste hardware- en softwarematige aanpassingen kan deze turbo dicht in de buurt van de 300PK komen. Meer info -
Cruise control set, Saab 900 NewGeneration en Saab 93 v1, art. nr. 400130563, 400107314, 4947099, 4087128, 92152035, 4872693, 5038823
Excl. BTW: € 175,00 Incl. BTW: € 175,00Gebruikte cruisecontrole saab 900 ng,9-3 met T5 motor deze word geleverd met nieuwe pedaalschakelaars.Hoe werkt cruise control?
Cruise control zit niet standaard op auto’s met het Saab Trionic T7-motorsysteem maar de stuur-unit van het T7-systeem is hiervoor wel voorgeprogrammeerd zodat het gemakkelijk geïnstalleerd kan worden. De cruise control werkt met een schakelaar op de richtingaanwijzer-hendel aan de linkerkant van het stuur met drie standen: ‘ON/OFF’, ‘CANCEL’ en ‘RESUME’. Aan het eind van de hendel zit een ‘SET’ knop. Als de cruise control met de schuifknop op ‘ON/OFF’ wordt gezet gaat het lampje ‘Cruise’ branden, daarna kan de huidige snelheid worden vastgezet met de ‘SET’ knop. Door tijdens de cruise control de ‘SET’ knop ingedrukt te houden kan de snelheid worden verhoogd en blijft de auto op deze hogere snelheid rijden na loslaten van de knop. Door kort te klikken op de ‘SET’ knop kan de snelheid per klik met 1,6 km/u worden verhoogd. Door de schuifknop naar ‘RESUME’ te schuiven gaat de auto steeds langzamer rijden, tot de knop wordt losgelaten en de knop automatisch terugveert naar ‘ON/OFF’, waarbij de aangenomen snelheid behouden wordt.
De cruise control is gekoppeld aan de stuur-unit; het centrale regelsysteem van Trionic T7. Deze leest de rolweerstand en bepaalt vervolgens het benodigde koppel van de motor. De stuur-unit kijkt ook naar de gekozen versnelling en regelt de verbranding en de juiste luchtmassa. Doordat de stuur-unit dit alles meet en regelt behoudt de auto de snelheid die door de bestuurder is gekozen. Bij een te lage snelheid wordt het motorkoppel verhoogd. Dit koppel is begrensd tot een maximum om de acceleratie niet te sterk te maken en de rijbeleving aangenaam te houden. Bij een te hoge snelheid wordt het koppel verlaagd, dit is ook weer begrensd om de afname in snelheid niet te sterk te maken. Bij bergafwaarts rijden kan het voorkomen dat de snelheid van de auto hoger wordt dan ingesteld is bij de cruise control.
De cruise control kan niet worden ingeschakeld terwijl het rem- of koppelingspedaal is ingedrukt. Ook moet de bestuurder om veiligheidsredenen minimaal één keer geremd hebben na het starten van de auto, anders kan de cruise control niet geactiveerd worden en verschijnt er een melding waarin om testremmen gevraagd wordt. Voor activatie moet de snelheid bij Trionic T7 boven de 40 km/u liggen; bij EDC16 moet de snelheid van zowel voor- als achterwielen boven de 25 km/u liggen. Ook bij bepaalde storingscodes is cruise control niet mogelijk. Wanneer cruise control is ingeschakeld, wordt deze bij het indrukken van de rem of de koppeling weer uitgeschakeld. Ook door de schuifknop op ‘CANCEL’ te zetten kan de cruise control worden uitgeschakeld (de opgeslagen snelheid wordt wel onthouden en kan weer worden geactiveerd met ‘RESUME’).
Meer info -
Bevestigingsring met O-Ring OE-Leverancier Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 32019652
Excl. BTW: € 14,05 Incl. BTW: € 17,00Originele afdichtring voor de brandstofpomp unit, wordt geleverd inclusief o-ring. Voor Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 van bouwjaren 1990 tot en met 2010. Meer info -
Org aircopomp Saab 9-3 V1, bj: '98-'03 art. nr. 4635892
Excl. BTW: € 387,50 Incl. BTW: € 468,88Org. aircopomp voor Saab 9-3 V1 enkel voor benzine motor, bj: 1998-2003. Meer info -
Stuurbekrachtigings leiding saab 9-3 V 1, bj. '98 tot '03, benz., art. nr5061833 art.nr4838801
Excl. BTW: € 74,44 Incl. BTW: € 90,07Leiding, van pomp tot onder accu, bestemd voor auto's met 4 cilinder benzine motoren. Meer info -
Cruise controlschakelaar, gebruikt, Saab 900NG, 9-3v1, 9-5, bj 1994-2005, ond.nr. 4805008, 4409306, 5354147, 400130530, 400129128, 400107553
Excl. BTW: € 20,00 Incl. BTW: € 20,00Gebruikte schakelaar voor cruise control (hendel aan stuurkolom). Geschikt voor: - Saab 900 NG van bouwjaar 1994 tot en met 1998 - Saab 9-3 versie 1 van bouwjaar 2001 tot en met 2003 - Saab 9-5 van bouwjaar 1998 tot en met 2001 LET OP: Bevestigingspootjes altijd aanwezig, veerklemmetjes achterzijde kunnen afgebroken zijn. Is verder niet van invloed op de werking. Meer info -
Velgenset alu 45 type Vector 17 inch Gepoedercoat Saab 900NG, 9-3, 9-5, ond.nr. 12785711
Excl. BTW: € 725,00 Incl. BTW: € 877,25Set nieuw gepoedercoate ALU 45 'Vector' type velgen. Origineel geleverd op Saab 9-3 v2 van bouwjaren 2003 tot en met 2011, maar ook passend op 900NG, 9-3 v1 en 9-5. Bouwjaren 1994 tot en met 2012. Meer info -
Motor met mechanisme cabriokap 5e boog vergrendeling Gebruikt Saab 900NG en Saab 9-3v1, ond.nr. 7497878, 4855235
Excl. BTW: € 99,00 Incl. BTW: € 99,00Gebruikte motor met mechanisme voor cabriokap 5e boogvergrendeling. Meer info -
Oliefilter Origineel Saab 96, 99, 90, 900, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 30548485, 9144445, 93186554
Excl. BTW: € 6,55 Incl. BTW: € 7,93Origineel oliefilter, geschikt voor Saab 95, 96, Sonett met V4 motor en 90, 99, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 met viercilinder benzinemotoren (B20, B201, B202, B212, B204, B234, B205, B235) en Saab 9-5 met V6 benzinemotor (B308E). Bouwjaren 1975 tot en met 2010. Voor het uitvoeren van een oliewissel raden wij aan de onderstaande koperen ring mee te bestellen. Deze ring dient voor afdichting van de carterstop, hergebruik van de oude ring leidt vaak tot olie lekkage. Meer info