Saab Onderdelen
- Currently Shopping by:
- Dit artikel verwijderen Model: Saab 9-3 V1
- Dit artikel verwijderen Bouwjaar: 1994
- Dit artikel verwijderen Motortype: B204
- Dit artikel verwijderen Carrosserie: Saab 99 Sedan 5 Deurs
- Alles wissen
- Winkelen
- Prijs
-
- € 0,00 - € 9,99 (21)
- € 10,00 - € 19,99 (8)
- € 20,00 - € 29,99 (9)
- € 30,00 - € 39,99 (4)
- € 40,00 - € 49,99 (4)
- € 70,00 and above (1)
- Brandstof
-
- Benzine (32)
- Benzine en Diesel (15)
- Transmissie
-
- Automaat en Handgeschakeld (41)
- Handgeschakeld (4)
- motoruitvoering
-
- 1.8 i (18)
- 1.8 T (18)
- 1.9 diesel 120 pk (16)
- 1.9 diesel 150 pk (16)
- 1,9 diesel 185 pk (13)
- 2.0 T (39)
- 2.2 diesel 115 pk (16)
- 2.2 diesel 125 pk (16)
- 2.3 T (38)
- 2.5 benzine (18)
- V 6 benzine (19)
- V 6 Diesel (16)
- 3.0 benzine (19)
-
Flash Lube Valve Saver Fluid 1L verpakking Kleppensmeermiddel voor auto's op LPG
Excl. BTW: € 27,77 Incl. BTW: € 33,60Flash Lube Valve Saver Fluid. Deze vloeistof is ontwikkeld om betere smering van de kleppen te verkrijgen via een druppelsysteem. Voor auto's die rijden op LPG. Ideale verpakking voor auto's met een groot (750ML) reservoir. Inhoud: 1L De voordelen van Flash Lube: - Beschermt kleppen en klepzittingen - Verbetert brandstofverbruik - Beperkt uitstoot schadelijke stoffen - Reinigt injectoren & brandstofsysteem - Smeert cilinderkop - Niet schadelijk voor nieuwe auto’s (geen schade aan katalysatoren en lambdasondes) - Economisch in gebruik – 50ml behandelt 50 liter brandstof - Langere levensduur motor - Verlaagt motortemperatuur Meer info -
Keerring oliepomp klein Elring Saab 99, 90, 900 Classic, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 55557231 9173576 9149964 9309204
Excl. BTW: € 18,50 Incl. BTW: € 22,39Elring krukaskeerring, gemonteerd aan de distributiezijde. Voor Saab 99, 90, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 met viercilinder benzinemotoren (motorcodes B201, B202, B212, B204, B206, B234, B205 en B235) van bouwjaren 1981 tot en met 2010. LET OP: Bij het vervangen van deze keerring raden we aan de o-ring van de oliepomp ook te vervangen. Vaak veroorzaakt die meer olielekkage dan de krukaskeerring zelf. Meer info -
Krukaskeerring Groot bakzijde Elring Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 55557240, 9174202, 30565654
Excl. BTW: € 19,35 Incl. BTW: € 23,41Elring krukaskeerring voor een viercilinder benzinemotor met of zonder turbo voor de Saab 900 Classic,9000, 900NG, 9-3 versie 1 en 9-5. Deze grote keerring zit achter het vliegwiel of de flexplaat, bakzijde. Meer info -
Kleppendeksel pakkingset 16v Elring Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 8822041, 8818254, 9321464
Excl. BTW: € 20,95 Incl. BTW: € 25,35Elring kleppendeksel pakkingset voor Saab motoren met 16 kleppen, betreft motorcodes B202, B204, B205, B212, B234, B235. Set bestaat uit 2 delen, zie foto. Saab 900 Classic: 1987-1993 Saab 900 NG: 1994-1998 Saab 9000: 1987-1998 Saab 9-3v1: 1998-2002 Saab 9-5: 1998-2010 Meer info -
Gloeilamp, Origineel, Saab 9-3v1, 9-3v2, 9-5, 99, 900, 900NG, 9000 bj 1985-2010, art.nr. 93190474, 8555831, 8500613, 12798389
Excl. BTW: € 2,05 Incl. BTW: € 2,48Originele gloeilamp, 1.2W 12V, passend voor Saab 9-3v1, 9-3v2, 9-5, 90, 99, 900, 900NG, 9000 van bouwjaren 1985-2010. Meer info -
Kleppendeksel pakkingset 16v Corteco Saab 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 32223355, 8822041, 9321464
Excl. BTW: € 27,02 Incl. BTW: € 32,69Corteco kleppendeksel pakkingset voor Saab motoren met 16 kleppen, betreft motorcodes B202, B204, B205, B212, B234, B235. Set bestaat uit 2 delen, zie foto. Saab 900 Classic: 1987-1993 Saab 900 NG: 1994-1998 Saab 9000: 1987-1998 Saab 9-3v1: 1998-2002 Saab 9-5: 1998-2010 Meer info -
Keerring oliepomp Corteco ORIO PART Saab 99, 90, 900 Classic, 900NG, 9-3v1, 9-5, ond.nr. 32205307, 55557231, 9173576
Excl. BTW: € 33,29 Incl. BTW: € 40,28ORIO PART Corteco krukaskeerring, gemonteerd aan de distributiezijde. Voor Saab 99, 90, 900 Classic, 9000, 900NG, 9-3v1 en 9-5 met viercilinder benzinemotoren (motorcodes B201, B202, B212, B204, B206, B234, B205 en B235) van bouwjaren 1981 tot en met 2010. LET OP: Bij het vervangen van deze keerring raden we aan de o-ring van de oliepomp ook te vervangen. Vaak veroorzaakt die meer olielekkage dan de krukaskeerring zelf. Meer info